آموزش طراحی مهر خاتم

 

امروز در این آموزش یاد میگیریم چطور یک مهر خاتم توی فتوشاپ طراحی کنیم . برای طراحی مهر خاتم ابتدا میبایست فایل های مورد نیاز برای طراحی را دانلود کنید و به براش های فتوشاپ اضافه کنید .

آموزش طراحی لوگو مهر خاتم با فتوشاپ شما را برای طراحی مهر خاتم فارسی و آموزش طراحی لوگوی اسم آماده میسازد و حتی دیگر نیازی به برنامه کرل و آموزش طراحی لوگو مهر خاتم در کورل نخواهید داشت هرچند برای تبدیل فایل نهایی به وکتور و در نهایت به ای پی اس به کورل نیاز داریم که در آموزش میبینیم .این فیلم آموزش طراحی لوگو مهر خاتم به شما این امکان را میدهد که تنها با استفاده از برنامه آموزش فتوشاپ ، لوگو مهر خاتم طراحی و ذخیره کنید .

آموزش طراحی مهر خاتم

مهر خاتم چیست ؟

در واقع مهر خاتم نماد و معرف اشخاص مهم در زمان های قدیم بوده است که هر شخص می توانست برای خودش یک مهر خاتم اختصاصی داشته باشد و از آن جایی که در مهر های خاتم از انواع علائم نگارشی و اشکال تزئینی استفاده می گردید پس هر شخص مهر اختصاصی خودش را داشت و همین علائم و اشکال باعث می شد که از کار جعل کردن مهر یک فرد دشوار باشد.
البته مهر خاتم مختص به زمان قدیم فقط نیست و امروزه خیلی از افراد و حتی کسب و کار ها به خاطر شکل سنتی مهر خاتم، از آن استفاده می کنند.

دانلود فایل ها

آموزش طراحی مهر خاتم

آموزش طراحی لوگو مهر خاتم چیست ؟

برای طراحی مهر خاتم از نرم افزار های متفاوتی می توانیم استفاده کنیم که یکی از معروف ترین این نرم افزار ها، فتوشاپ است که در ویدیوی آموزشی زیر به صورت قدم به قدم یک مهر خاتم را به شما آموزش خواهم داد.

برای تماشای آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ با استفاده از برنامه چلیپا و خط نستعلیق مانند لوگو نوشته ای که آموزش استفاده شده بود ، میتوانید به این صفحه مراجعه کنید . آموزش طراحی لوگو تایپ فارسی در فتوشاپ | همچنین برای تماشای آموزش طراحی کارت ویزیت تاکسی سرویس نیز میتوانید به این صفحه مراجعه کنید .

فراموش نکنید که حتما کانال یوتوب دیجی گرافی و آموزش فتوشاپ و برنامه های گرافیکی دیگر را سابسکرایب کنید و منتظر ویدیو های آموزشی جدید باشید