قوانین و مقررات دیجی گرافیک

فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.
این وب‌سایت متعلق به گروه “گرافیک دیجیتال” می‌باشد . گرافیک دیجیتال دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول شرایط مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این شرایط را قبول کرده‌اید.
کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و آموزش ها متعلق به “گرافیک دیجیتال” بوده و کپی کردن، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه مجموعه های خریداری شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد.
خرید آموزش و قایل ها از گرافیک دیجیتال هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت استفاده در آن واحد تجاری می باشد.
“گرافیک دیجیتال” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.

طرح های داخل سایت توسط طراح های فوق حرفه ای انجام شده و از سطح بالایی نسبت به دیگر همکارها برخوردار میباشند . از همین رو قیمت طرح های داخل سایت قیمتی بالا تر از سایت های مشابه داشته و رضایت بیشتری با استفاده از این طرح ها از مشتری های خود دریافت خواهید کرد .

لازم به ذکر است در برخی طرح ها ، بالا بودن قیمت طرح باعث میشود توسط افراد کمتری خرید و دانلود شوند که این امر موجب خاص ماندن طرح میشود که تعداد دفعات کمتری و توسط افراد کمتری طراحی و چاپ شده اند .

در برخی فایل های دانلودی تمامی بخش های طرح باز نبوده و قابلیت هایی همچون تغییر رنگ ها و بزرگ نماییی وجود ندارد . چرا که دیجی گرافیک بر این باور است که برخی طرح ها بهتر است تا حد زیادی مورد تغییر قرار نگرفته و اصالت طرح حفظ شود . همچنین برای مثال طرح لایه بازی که برای کارت ویزیت دانلود شده کاملا در سایز های کارت ویزیت طراحی شده و مناسب برای استفاده در مواردی دیگر همچون بنر ها ، پوستر ها ، بروشور ها و … نمیباشد .

اینکار برای احترام به حقوق طراح بوده و برای طرح های دیگر بهتر است هزینه آنها را پرداخت کرده و دانلود نمایید .

برخی فایل های دانلودی سایت شامل فونت های استفاده شده در طرح نمیباشند و برای دریافت فونت های استفاده شده در طرح های میتوانید به صفحه محصولات دیجی گرافیک مراجعه و برای خرید پکیج فونت های فارسی و انگلیسی اقدام نمایید .

با این کار دیگر هیچ مشکلی درباره فونت های طرح ها نخواید داشت و به بیش از 5000 فونت فارسی و انگلیسی درستری خواید داشت . همچنین پکیج فونت دیجی گرافیک دارای قابلیت به روز رسانی بوده و هر ماه فونت های جدید را به سیستم شما بصورت خودکار اضافه خواهد کرد .