آموزش فتومونتاژ و تلفیق تصاویر در فتوشاپ
آموزش ساخت کالیگرافی در فتوشاپ
آموزش ادیت عکس فانتزی در فتوشاپ
پاک کردن متن ها از روی عکس در فتوشاپ
حذف همه چیزی از تصویر درفتوشاپ
آموزش حذف هر چیزی از عکس درفتوشاپ
طراحی کاور آهنگ در فتوشاپ اسپید آرت
طراحی و ساخت لوگو با فتوشاپ
پاک کردن متن از روی عکس در فتوشاپ
فتومونتاژ وتلفیق تصاویر در فتوشاپ

فتوشاپ نرم افزاری گرافیکی جهت ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ نوزدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌ سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.) اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از Adobe Photoshop به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LIB، CMYK، سیاه و سفید و غیره.

معرفی آدوبی فایرفلای فتوشاپ
فتومونتاژ وتلفیق تصاویر در فتوشاپ
ادیت عکس در 60 ثانیه
آموزش مونتاژ عکس در فتوشاپ
آموزش طراحی کاغذی در فتوشاپ
مونتاژ تصاویر در فتوشاپ
آموزش متنی فتوشاپ - جلسه اول
آموزش متنی فتوشاپ - جلسه دوم - شروع کار
آموزش متنی فتوشاپ - کار با لایه ها
آموزش متنی فتوشاپ - کار با جعبه ابزار
آموزش کار با گرادینت در ایلوستریتور
ساخت لاین آوت در 60 ثانیه
طراحی لوگو در ایلستریتور

ایلاستریتر نرم افزاری که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و … بپردازند. در نرم افزار Adobe Illustrator از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود. نمونه تصویر زیر نوعی از طراحی های برداری خاص ایلاستراتور است که با مشاهده آن به سبک طراحی های برداری یا به اصطلاح وکتور این محصول بیشتر آشنا می شوید.

آموزش ایندیزاین| تصویری نمایش همه

نرم افزار این دیزاین یکی از محصولات ادوبی در زمینه صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. نرم افزار قدرتمند Adobe InDesign تقریبا سایر رقبای هم دسته را کنار زده و بسیاری از طراحان پس از آشنایی با ویژگی های فوق العاده منعطف این نرم افزار صفحه آرایی، سریعاً شروع به یادگیری نحوه کار این نرم افزار می پردازند که البته یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار همان کاربری آسان آن می باشد. از نرم افزار Adobe InDesign بیشتر در آماده سازی مجلات و کتاب ها و سر رسیدها و برشورهای تبلیغاتی و … استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های متمایز این نرم افزار که از سافت ۹۸ دانلود میکنید انعطاف پذیری بالای این نرم افزار با  نوشته text ها میباشد، چون مهمترین کار در هنگام آماده سازی یک مجله کار با متون است، که در این نرم افزار به راحتی می توان قالب ها و یا متون چند ستونی ایجاد نمود. ویژگی دیگر این نرم افزار می شود این است که طراح را از آماده ساختن فرم های خروجی جهت عمل چاپ معاف می کند در واقع طراح با گرفتن خروجی pdf از این نرم افزار کلیه فرم ها را برای عمل چاپ آماده نموده است.

تبدیل عکس به وکتور

نرم افزار ویرایشگر گرافیکیِ بُرداری است و نرم‌افزاری کاملاً حرفه‌ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از نرم‌افزار CorelDRAW Graphics Suite می‌توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملاً حرفه‌ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم‌افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت‌های ویرایش عکس این نرم‌افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می‌باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت‌ها، ابزار حرفه‌ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می‌توانید خلاقیت خود را درزمینهٔ طراحی افزایش دهید.

تنظیم رنگ عکس ها در لایت روم کلاسیک
تنظیم رنگ عکس ها در لایت روم کلاسیک

فتوشاپ لایتروم یکی از نرم افزارهای و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.برنامه لایت روم به شما این قابلیت ها را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه

آموزش افتر افکت | تصویری نمایش همه

لوگوی متحرک در افترافکت
آموزش ترک کردن فیلم در افترافکت
آینه کردن تصاویر در افترافکت
متن متحرک روی فیلم در افترافکت
ساخت روح در افترافکت
ساخت صحنه برفی در افتر افکت

افتر افکت نرم افزاری حرفه ای به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

آموزش رفع مشکل تایپ فارسی در پریمیر
ساخت ویدیو گالری در پریمیر راش
آموزش ساخت افکت VHS در پریمیر
تنظیم رنگ تصویر در پریمیر
ساخت تیتر فیلم در 60 ثانیه

پریمیر نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند.شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های ۶۴ بیت برای Adobe Premiere ارائه دهد ، نه تنها Adobe Premiere بلکه After Effects هم تنها به صورت ۶۴ بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های ۳۲ بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل ۶۴ بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل ۶۴ بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.

بهترین نرم افزار جهت ویرایش و مدیریت بر فایل های تصویری در سیستم عامل مکینتاش می باشد. در برنامه Apple Final Cut قسمت TimeLine جدید و قدرتمند، مدیریت رسانه های داینامیک و کارآیی بالا در ویرایش ویدئوها را تجربه می‎کنید. Final Cut Pro از یک رابط کاربری مدرن و بصری استفاده می‌کند که استفاده از آن را برای کاربران مبتدی و پیشرفته آسان می‌کند. این برنامه شامل مجموعه‌ای گسترده ویژگی‌ها، از جمله توانایی ویرایش کلیپ‌های ویدیویی، اضافه کردن موسیقی و جلوه‌های صوتی، و خروجی گرفتن فیلم‌های با کیفیت بالا میباشد. نرم افزار به طور مداوم با ویژگی‌های جدید به روز رسانی‌ها می‌شود، همچنین با بسیاری از سایر محصولات اپل، مانند iMovie و Motion سازگار است.

یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه ی طراحی ۳ بعدی می باشد. اگر به دنبال رسیدن به نتایج حرفه ای هستید این محصول برای شما امکانات بیش از پیش در زمینه ی فیلم، تلویزیون، ات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد. برای مثال در زمینه ی انیمیشن، ابزارهای پیشرفته ای را در اختیارتان می گذارد که به کمک آن می توانید شبیه سازی ها و مدل سازی های طبیعی و مختلفی داشته باشید، شما می توانید به راحتی حرکت مو در اثر وزیدن باد را پیاده سازی کنید. به کمک این نرم افزار می توانید سایه روشن های زیبایی به صحنه های دلخواه تان بیافزایید. از دیگر خصوصیات بارز این نرم افزار بهره گیری از موتور قدرتمند و سریعی است که امکان پردازش بیش از ۶۴ پروسس را به صورت همزمان فراهم می کند.

آموزش داوینچی ریزالو | تصویری نمایش همه

یکی از نرم افزارهای حرفه ای و نام آشنا در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ تخصصی فایل های ویدئویی در بین تدوینگران و فیلم سازان حرفه ای می باشد که به طور تخصصی تمرکز اصلی خود را بر روی اصلاح رنگ ها (Color Correction) قرار داده است و با استفاده از استاندارد انحصاری خود (YRGB) و همچنین قابلیت های بی نظیر داینامیک تصحیح رنگ خود، خروجی خاص و خوش رنگ و لعابی را تقدیم تدوینگر و عوامل پشت صحنه فیلم خواهد کرد.
نرم افزار DaVinci Resolve Studio یا داوینچی ریزالو تقریبا از تمامی فایل های ویدئویی ایجاد شده توسط دوربین های مطرح و حرفه ای دنیا پشتیبانی می کند و به تدوینگر فیلم کمک می کند تا به بهترین نحو ممکن خروجی مناسبی را از آنها بدست آورد، نرم افزار Davinci Resolve هیچ محدودیتی برای استفاده از سخت افزارها ندارد و به صورت حقیقی یک نرم افزار RealTime می باشد.

آموزش آدوبی انیمیت | تصویری نمایش همه

انیمیت نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقا داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویزگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی از ویژگی های Adobe Animate اشاره نمود. همچنین نسخه جدید دارای اجزای هماهنگ و پیوسته، دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند. Adobe Animate به طور کامل از Adobe Flash Player و Adobe AIR و سیستم های موبایل پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا به آسانی محتوا و مضامین، آگهی ها و تبلیغات و فیلم های خود را به مکان های مختلف بفرستید.

کاراکتر انیمیت نرم افزاری جهت ساخت انیمیشن از کاراکترها میباشد ، که امکان ایجاد کاراکترهای جذاب و گویا را بر اساس گرافیک ها فراهم می کند. برنامه Character Animator قابلیت انتقال و بارگیری گرافیک از برنامه هایی مانند Adobe Photoshop یا Adobe Illustrator و ساخت انیمیشن از آن ها را دارد. این کار را می توانید با استفاده از دوربین ، میکروفن ، صفحه کلید ، موس و صفحه نمایش ilisensornogo انجام دهید. هنگامی که در حال ضبط هستید ، نرم افزار Adobe Character Animator حالات چهره شما را دنبال کرده ، حرکات لب و دهان را با بیانتان هماهنگ می کند و تمام ابعاد حرکت کاراکتر را کنترل می کند.

آموزش بلندر فارسی قسمت نهم
آموزش بلندر فارسی قسمت یازدهم
آموزش بلندر فارسی قسمت دهم
آموزش بلندر فارسی قسمت هشتم
آموزش بلندر فارسی قسمت هفتم
آموزش بلندر فارسی قسمت ششم
آموزش بلندر فارسی قسمت پنجم
آموزش بلندر فارسی قسمت چهارم
آموزش بلندر فارسی قسمت سوم
آمورش بلندر فارسی قسمت دوم
آموزش بلندر فارسی قسمت اول

نرم افزاری کاربردی که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای ۲D و ۳D را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و post-production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی ۳ بعدی Open Source در سراسر جهان است.

اتودسک تری دی مکس یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود. نرم افزار ۳ds Max بخاطر داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است. Autodesk 3ds Max به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.

اتودسک مایا نرم افزاری قدرتمندی است که با کمک آن قادر به ایجاد طرح های بیشتر، سریعتر و به ویژه ساخت انیمیشن شخصیت های کارتونی، فیلم و سریال خواهید بود. در این برنامه  مجموعه ی وسیعی از ابزارهای جدید و Workflowها جهت ساخت کاراکترها به روش بسیار ساده ارائه شده است. همچنین قابلیت تغییر شکل کاراکترها به طور کاملاً طبیعی فراهم گردیده است. علاوه بر آن، ابزارهای جدید و هدفمند برای ساخت انیمیشن به روش بسیار ساده تر و عملی تر ارائه شده است، ضمن اینکه گامهای موثری در زمینه Graph Editor جهت کمک به نمایش، انتخاب و ویرایش انیمیشن ها و keyframeها، و سرعت بخشی به ساخت انیمیشن ها برداشته شده است. بعلاوه، با ارائه ی امکانات برجسته، همزمان سازی انیمیشن ها با موسیقی ضبط شده به روش ساده تری انجام می گردد.

ادوبی ایکس دی یک نرم‌ افزار طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری رایگان که توسط ادوبی تهیه و منتشر شده‌است. برنامه Adobe XD از طراحی برداری و طراحی Wireframe پشتیبانی می‌کند و در آن می‌توانید تنها با یک کلیک پروتوتایپ تعاملی بسازید. ادوبی ایکس‌ دی اولین نرم‌ افزار Adobe برای محیط و پلتفرم جدید ویندوز و توسعه اپ iOS ، اندروید، وب سایت‌ ها و … می‌باشد. این نرم‌افزار دارای ابزارهای کاربردی برای رفع بسیاری از نیازهای طراحان، توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان برنامه‌ها، برنامه نویسان و همچنین بسیاری از کاربران دیگر می‌باشد.

سبد خرید0
محصولی وجود ندارد
0