آموزش طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی در فتوشاپ

آموزش طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی در فتوشاپ

در این قسمت آموزشی قصد داریم یاد بگیریم چطور یک کارت ویزیت اینستاگرامی در فتوشاپ طراحی کنیم . طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی در فتوشاپ کاری بسیار آسان است کافیست برخی از شاخصه های کار مثل اندازه های درست کارت ویزیت ،  خط برش ها و استفاده از کد رنگ های مناسب چاپ را  در نظر بگیرید .

اندازه ها در طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی مربع چیست ؟

در آموزش طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی ابتدا اندازه های کارت را وارد میکنیم که با توجه به اینکه این نوع کارت ها بر بروی کارت های لمینت مربع چاپ میشه باید سایز های کارتی که میخوایم طراحی کنیم حتما مربع باشه که معمولا از سایز ۵.۵ در ۵.۵ برای کارت ویزیت اینستاگرامی مربع استفاده میشه

توی این آموزش طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی مربع ابتدا لوگوی اینستا گرام را در فتوشاپ طراحی میکنیم و روی کارت اجرا میکنیم و از گرادینت ها برای رنگ آمیزی استفاده میکنیم . همچنین رنگ پس زمینه طرح باید مشگی ۴ رنگ استفاده کنیم که رنگ سیاه بکگراند بعد از چاپ بور و کدر نشه و یک مشکی پر رنگ داشته باشیم به اسطلاح !!

طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی مربع چیست

مخصوص تاکسی رانی در بکگراند کارت ویزیت اضافه میکنیم . میخوایم توی این طرح کارت ویریت تاکسی رانی حتما بخضی از کارت القا کننده شغل تاکسی رانی باشه . به همین ترتیب از رنگ زرد ماشین های تاکسی و از طرح شترنجی روی بدنه ماشین ها برای طراحی کارت ویزیت تاکسی رانی استفاده میکنیم .

در طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی مربع  به جز خلاقیت در طراحی محتوا ، اشکال ، لوگو، تایپوگرافیو … مسئله مهم دیگر نکات مربوط بهچاپ کارت ویزیتمثل سایز استاندارد، جنس و پوشش سطحی کارت ویزیت، فرم و قالب ، رزولوشن چاپ و فرمت فایل کارت ویزیت و … است که هر طراحی لازم است با آن آشنا باشد. در این مطلب به بیان این نکات مهم می پردازیم.

[su_button url=”https://digigraphic.net/wp-content/uploads/2021/06/Ps-Fish-Montaj.zip” target=”blank” style=”ghost” background=”#2b2b2b” color=”#000000″ size=”7″ radius=”round” icon=”icon: arrow-down” icon_color=”#000000″ download=”https://digigraphic.net/wp-content/uploads/2021/06/Ps-Fish-Montaj.zip”]دانلود فایل ها[/su_button]

انتخاب رنگ در کارت ویزیت

هنگام طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی باید کد هر رنگی که می خواهید استفاده کنید را از کتاب رنگها انتخاب کنید، نکته قابل توجه این است در کارت ویزیت دیجیتال رنگها نسبت به کارت ویزیت افست بسیار به رنگهایی که در مانیتور می بینیم نزدیکتر است و همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت چاپ در چاپ دیجیتال شده است.

فرمت فایل کارت ویزیت اینستاگرامی باید Jpg ، Tiff باشد و رنگ آن هم حتماً باید CMYK باشد.

رزولوشن چاپ کارت ویزیت اینستاگرامی هم ۳۰۰ Dpi است.

سایز دقیق کارت ویزیت اینستاگرامی ۵.۵ در ۵.۵

 

طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی در فتوشاپ برای مشاغل مختلف ، بخصوص مشاغلی که با اینستاگرام رابطه مستقیم دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . شما میتوانید در مدت زمانی اندک کارت ویزیت اینستاگرامی طراحی و آماده چاپ کنید .آموزش طراحی کارت ویزیت اینستاگرامی تهیه و تولید شده توسط گروه دیجیگرافیک (سینا عباسی) و برای شما عزیزان در سایت قرار گرفته است . هرگونه کپی برداری و نشر غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد

https://www.youtube.com/watch?v=EK7BeE0gd2U