طراحی کاور آهنگ به سبک امیر تتلو Tataloo

طراحی کاور آهنگ تتلو در فتوشاپ بصورت اسپید آرت توسط سینا عباسی . طراحی شده از کاور آهنگ tataloo مال من باش با همکاری سهراب ام جی و اورکید لینک کانال یوتوب امیر تتلو و لینک آهنک تتلو به نام مال من باش زیر ویدیو موجود است amir tataloo – male man bash

طراحی کاور آهنگ تتلو Tataloo

طراحی کاور آهنگ به سبک امیر تتلو Tataloo در فتوشاپ

در این آموزش برای طراحی کاور آهنگ تتلو در فتوشاپ از تکنیک مونتاژ تصاویر در فتوشاپ استفاده میکنیم . و میتوانید به راحتی فایل های استفاده شده در این آمورش را از لینک بالا دانلود کنید و برای خودتون به تمرین کردن بپردازید .

طراحی کاور آهنگ به سبک امیر تتلو Tataloo

طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ | طراحی لوگو در فتوشاپ آموزش لوگوهای تجاری بزودی در کانال آموزشی دیجیگرافیک در یوتوب قرار خواهند گرفت از همین رو کانال دیجی گرافیک را در یوتوب سابسکراب کرده و علامت زنگوله کنار دکمه سابسکراب را فشار دهید تا اولین فر باشید که آموزش های جدید را میبینید .

در این آموزش قصد داریم با استفاده از فونتی که داخل این صفحه برای دانلود گذاشتیم یک لوگوی تلفیقی از نوشتار و نماد های مربوط به فروشگاه کفش و کتانی طراحی کنیم . آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ کاملا پروژه محور بوده و از ابتدا تا انتهای کار را مشاهده خواهید کرد و تنها کافیست برای درک بهتر آموزش و تمرین همزمان با دیدن آموزش ساخت لوگو با فتوشاپ ، تمامی اقدامات داخل آموزش را مرحله به مرحله انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید همچنین در فیلم آموزش طراحی لوگو فارسی با فتوشاپ نکاتی درباره کیفیت لوگو و فایل های وکتور نیز پرداخته شده است .

[su_button url=”https://digigraphic.net/wp-content/uploads/2021/09/Files.zip” target=”blank” style=”ghost” background=”#2b2b2b” color=”#000000″ size=”7″ radius=”round” icon=”icon: arrow-down” icon_color=”#000000″ download=”https://digigraphic.net/wp-content/uploads/2021/09/Files.zip”]دانلود فایل ها[/su_button]

امیر تتلو

Shoes Brand | Logo Design in Photoshop

لوگو با بیان خلاقانه‌ی مفهوم برند، تعامل مشتریان را تضمین می‌کند: ساخت لوگو به شیوه‌ی خلاقانه باعث می‌شود تا برند شما بدون زحمت زیاد و تنها با مخفی کردن مفهموم برند در لایه‌های طرح‌ها و رنگ‌های لوگو گوی سبقت را از سایرین برباید و با نشستن در ناخودآگاه مخاطب درآمد خود را تضمین کند.

لوگو در یک نگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتری می‌دهد: تمامی برندهای مشهور از گذشته تا کنون را به خاطر بیاورید! طراحی لوگوی این برندها یکی از مبتکرانه‌ترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدماتشان بوده است. درواقع طراحی آرم موفق به شما کمک مي‌کند تا از آرم خود به عنوان اسلحه‌ای برای نشانه گرفتن ذهن مشتریان در همان نگاه اول استفاده کنید و هویتتان را به آن‌ها نشان دهید.

 

قابلیت های کلیدی آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

  • طراحی آسان و بی دردسر در فتوشاپ
  • استفاده از فونت و نماد های مربوط به کفش در طراحی لوگو با فتوشاپ
  • ایجاد سایه یا فید آوت در خطوط بیرونی لوگو دیزاین
  • ایجاد خروجی نهایی از فتوشاپ به صورت فایل جی پی جی
  • تبدیل عکس لوگو به وکتور در عرض 3 دقیقه در کورل
  • ایجاد خروجی نهایی به فایل ای پی اس
  • کاملا رایگان ….
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید