فراخوان جایزه هنری Derwent 2018

شرکت حقوق بین الملل آشورست، تایگر و اوکتری (Ashurst و Oaktree & Tiger)، اقدام به برگذاری چهارمین دوره از مسابقه ی بزرگ و هیجان انگیز جهانی برای هنرمندان در تمامی گروههای سنی، زمینه ها و کشورها کرده است.

شرکت در مسابقه برای عموم هنرمندان در حال ظهور در تمامی سنین و گروههای شغلی، دانشجویان، فارغ التحصیلان، تمام وقت یا نیمه وقت، از سراسر جهان باز است.

هر هنرمند می تواند حداکثر ۶ اثر هنری خویش را در این رقابت شرکت دهد. کارهای نقاشی(drawing)، رنگ آمیزی(painting)، نقاشی ها(یا پرینت ها)ی اصلی، عکاسی، مجسمه سازی، آثار هنری دیجیتالی و ساختارهای رسانه ای ترکیبی پذیرفته می شوند. هنرهای ویدیویی، هنر صوتی و پویانمایی در این رقابت پذیرفته نمی شوند.

فراخوان جایزه هنری Derwent 2018

هر آثر هنری (از جمله مواردی که از چندین قطعه، مانند دیپتیچ / تریتیچ ساخته شده است) نباید ابعادی بیش از ۲۷۵cm در ۲۷۵ سانتی متر (با احتساب قاب) داشته باشد و نباید بیشتر از ۵۰cm از دیوار را اشغال کند. اگر اثر هنری، مجسمه باشد، می تواند تا ابعاد ۲۰۰×۲۷۵×۲۷۵ سانتی متر باشد.تمام کارهای ارائه شده باید برای فروش در دسترس باشند.هزینه ورودی ۲۰ پوند (حدود ۲۷ دلار) برای اولین اثر هنری، و سپس ۱۰ پوند (حدود ۱۳ دلار) برای هر اثر هنری اضافی است.

برنده ی مسابقه، که توسط هیئت داوری کارشناسان برجسته هنر، مجموعه داران و هنرمندان انتخاب شده است، جایزه این رقابت عبارتند از ۳۰۰۰ پوند (تقریبا ۴۰۶۹ دلار) وجه نقد و نمایش اثر برتر در نمایشگاه انفرادی «گالری هنرمندان در حال ظهور آشورست» لندن است همچنین جایزه ی  برنده ی بخش مجسمه سازی، ۱۰۰۰ پوند (تقریبا ۱۳۵۶ دلار) وجه نقد دریافت خواهد کرد و مجموعه ی هنری وی به صورت انفرادی به نمایش گذارده می شود. جایزه ای با عنوان «انتخاب کارمندان» (Employee Choice Award) به مبلغ ۱۵۰۰ دلار توسط کارمندان «آشورست» و مشتریان بین المللی انتخاب می شود و برنده ی جایزه ی شرق لندن ۵۰۰ پوند دریافت می کند.

همچنین شرکت مستقل تامین ابزار هنری بریتانیا، Cass Art ، جایزه ی دیگری در نظر گرفته است که شامل بن هدایای تبلیغاتی به ارزش ۵۰۰ پوند است  و بن ۲۵۰ دلاری به هر کدام از برگزیدگان بخش مجسمه سازی و بخش «انتخاب کارمندان» تعلق می گیرد.هیچ محدودیتی سنی، تحصیلی یا ملیتی وجود ندارد.

شرکت کننده نباید نمایندگی انحصاری داشته باشد.می توانید تا پنج اثر هنری مختلف با هر نوع رشته ای از جمله نقاشی، عکاسی، یا ترکیبی از آنها، مجسمه سازی و غیره را در مسابقه شرکت دهید.شرکت کنندگان بایستی فقط و فقط آثار متعلق به خودشان را ارسال کنند. هنرمند باید تمام حقوق اخلاقی و حقوق معنوی اثر را حفظ کند.با ارائه فرم ورود، هنرمند می پذیرد که هر کدام از آثار هنری، اگر در مرحله اول موفق شود، آثر هنری اصلی را که توسط مدیر جایزه انتخاب شده است، به مرحله دوم رقابت و نمایشگاه ها ارائه خواهد داد.

برگزارکنندگان هیچ گونه مسئولیتی در قبال  هرگونه صدمه ی فیزیکی یا از بین رفتن آثار هنری ای ندارد که به صورت دستی در هر کدام از مراحل مسابقه تحویل می دهید، به عهده نخواهد گرفت ، حتی اگر ناشی از حمل و نقل به نمایشگاه یا طی فرآیند نگهداری، بسته بندی یا باز کردن بسته ها ، در طول نمایش یا در هر زمانی از نگهداری است.ما به هنرمندان توصیه می کنیم که برای حفاظت از آثار هنری خود، آنها را بیمه کنند به خصوص طی حمل و نقل و در زمانی که در اختیار سازمان دهندگان و یا حامیان مالی محل مسابقه است.

هنرمند می پذیرد که تمام کارهای ارائه شده در مسابقه برای فروش در نمایشگاه (ها) و در وب سایت ما تا پایان مسابقه، در دسترس خواهند بود آثار هنری توسط هنرمند جمع آوری شده و سازمان دهندگان ۴۰℅ کمیسیون دریافت خواهند کرد.برگزار کننده ی مسابقه مبلغ را از خریدار آثار هنری می گیرد و پس از دریافت وجه، با کسر۴۰ درصد کمیسیون از هزینه کل فروش، باقی مانده ی مبلغ را به خالق اثر پرداخت می کند.اگر هنرمند برای فهرست کوتاه در نظر گرفته شود، باید قرارداد تفصیلی مشارکت در جایزه را به دقت خوانده و امضا نماید در این قرارداد جزئیات فهرست کوتاه، نمایش آثار و تبلیغ آنها، آمده است.

پس از ثبت نام در فراخوان جایزه هنری Derwent 2018، همه هنرمندان موافقت می کنند که موسسات  ما (Ashurst LLP و Oaktree & Tiger)، اثر آنها را (بدون هزینه) برای هر جایی که مورد نیاز است (از جمله مطبوعات / تبلیغات / وب سایت و کاتالوگ و هر گونه مواد چاپی دیگر یا دیجیتال، تبلیغات نمایشگاه ها و آثار آینده)، در اختیار ما قرار دهد به استثنای فروش مجدد، که اجازه ی هنرمند لازم است.هنرمندان موافقت می کنند در لیست های پستی خبرنامه های الکترونیکی فراخوان جایزه هنری Derwent 2018 قرار گرفته و ممکن است هر گونه اطلاعات دیگری به شما ارسال کنیم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید