آموزش طراحی لوگو با حروف در فتوشاپ

,
آموزش طراحی لوگو با حروف در فتوشاپ

در این قسمت آموزش طراحی لوگوی فارسی در فتوشاپ یاد میگیریم چطور با استفاده از حروف فارسی یک لوگوی زیبا طراحی کنیم . آموزش طراحی لوگو بسیار ساده و شیرین میباشد لذا شما دیگر نیازی به خواندن کتاب آموزش طراحی لوگو ندارید و همینطور دیگر نیازی به آموزش طراحی لوگو با دست نخواهید داشت . آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ شما را برای طراحی لوگو فارسی و آموزش طراحی لوگوی اسم آماده میسازد و حتی دیگر نیازی به برنامه کرل و آموزش طراحی لوگو در کورل نخواهید داشت .این فیلم آموزش طراحی لوگو به شما این امکان را میدهد که تنها با استفاده از برنامه فتوشاپ و آموزش فتوشاپ یک لوگوی زیبا طراحی کرده و به رنگ آمیزی آن بپردازید . بدیهیست که این آموزش یک آموزش طراحی لوگو حرفه ای در فتوشاپ نیست و برای حرفه ای شدن در عرصه طراحی لوگو میبایست آموزش های بیشتری از این قبیل تماشا کنید .

آموزش طراحی لوگو با حروف در فتوشاپ

طراحی لوگو نوشتاری در فتوشاپ | طراحی لوگو در فتوشاپ

در این آموزش قصد داریم با استفاده از فونت یکان یک لوگوی نوشتاری طراحی کنیم . ابتدا با استفاده از حرف (ب) شروع به طراحی کوگو در فتوشاپ میکنیم . زمان آموزش طراحی لوگوی فارسی بسیار کوتاه است و در این زمان کوتاه تنها به نکات کلیدی طراحی لوگو در فتوشاپ میپردازیم . آموزش طراحی لوگو نوشتاری کاملا پروژه محور بوده و از ابتدا تا انتهای کار را مشاهده خواهید کرد و تها کافیست برای درک بهتر آموزش و تمرین همزمان با دیدن آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ  ، تمامی اقدامات داخل آموزش را مرحله به مرحله انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید .

فیلم آموزش طراحی لوگو فارسی در فتوشاپ

فیلم آموزش طراحی لوگو فارسی در فتوشاپ کاملا به زبانی ساده میباشد که توسط استاد محترم آقای سینا عباسی به زبان فارسی آموزش داده شده است . لذا طراحی لوگو فارسی در فتوشاپ کاری نسبتا راحت تر از برنامه های برداری میباشد اما شما حتما نیاز دارید برای تبدیل لوگو به فایل وکتور در انتها فایل نهایی را در برنامه هایی چون Adobe Illustrator یا Corel Drow دوباره اجرا کنید پس به طراحی لوگو در فتوشاپ به چشم یک چک نویس نگاه کنید و آموزش های دیگر سایت را دنبال کنید .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید