چشم انداز آینده شغل طراحی و گرافیک

,
چشم انداز آینده شغل طراحی و گرافیک

چشم انداز آینده شغل طراحی و گرافیک

همون طور که میدانید چند سالیست که اینترنت زمان و زندگی افراد جوامع مختلف را در برگرفته ، از این رو اینترنت در کشور خودمان نیز به سرعت نور در حال گسترش است ، بصورتی که امروزه بیش از 41 میلیون مشترک اینترنت در ایران داریم ، یعنی نیمی از کل کشور .

چشم انداز آینده شغل طراحی و گرافیک

بنابر این تمامی شغل ها به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هستند ، از ماشین های کرایه ای گرفته تا خرید بلیط قطار هواپیما و یا سینما و تئاتر اینترنتی شده اند ، امروزه افرادی هرچند اندک خریدهای روزانه شان را از سوپرمارکت های آنلاین انجام میدهند و روزی این نوع خرید ها همگانی خواهد شد . حال با احتساب اینکه تمامی شغل ها بزودی اینترنتی خواهند شد ، میتوان حدس زد که بیش از پیش نیاز به تبلیغات و طراحی خواهند داشت .

چشم انداز آینده شغل طراحی و گرافیک

به زبان ساده میتوان گفت تمامی افرادی که تا دیروز در حال چاپ کارت ویزیت و بروشور های فیزیکی برای تبلیغات شغل خود بودند ، امروزه در حال آوار شدن در اینترنت و تبلیغات اینترنتی میباشند . از این سو صنف چاپ کم کم از بین خواهد رفت و جای خود را به تبلیغات اینترنتی خواهند داد ، کتاب ها جای خود را به فایل های اینترنتی خواهند داد و مجلات نیز همینطور ، پس اگر یکم آینده نگر باشیم میبینیم آینده خوبی در انتظار طراحان گرافیک در ایران و دیگر نقاط جهان خواهد بود و طراحی و گرافیک یکی از سرشاخه های اصلی تجارت آینده خواهد بود .

معرفی طراح گرافیک حرفه ای / سینا عباسی

اینم اضافه کنم که از اونجایی که طراح های گرافیک نیازی به حضور فیزیکی برای انجام کارشون ندارن و همچنین با پیشرفت اینترنت و سایت های فریلنسی زیادی که به وجود اومدن ، همینطور شرکت هایی که برای نقد کردن درامد های دلاری به وجود آمدن که میتونه توی درامد طراح و تعداد سفارش های اون تاثیر زیادی بزاره / تمام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید