رنگ سال ۲۰۲۴ چیست ؟

,
رنگ سال ۲۰۲۴ چیست ؟

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟ آیا می‌دانید رنگ سال ۱۴۰۳ چه چیزی است و رنگ مد سال چیه؟ پیش‌بینی رنگ سال ۲۰۲۴ تا چند ماه قبل چندان راحت نبود، اما در دسامبر ۲۰۲۳ موسسه پنتون مثل هر سال رنگ سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. رنگ ترند سال ۲۰۲۴ رنگ هلویی است. رنگی لطف و جذاب بین نارنجی و صورتی که حس گرمای بی‌نظیری را به مخاطب منتقل می‌کند.

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

پیشنهاد رنگ سال ۲۰۲۴ امسال نیز مانند سال‌های گذشته از سوی موسسه پنتون اعلام شد. اما رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟ رنگ سال ۲۰۲۴ به عنوان «هلویی»، «زردآلویی» یا «صورتی هلویی» معرفی شده است. موسسه پنتون هر سال قبل از شروع سال جدید میلادی، رنگ سال را اعلام می‌کند. سپس طراحان مد و استایل و طراحان دکوراسیون داخلی طرح‌هایی را مطابق با رنگ سال ارائه می‌دهند. رنگ Apricot Crush یا هلویی ترکیبی از رنگ نارنجی و صورتی است که با کد رنگ ۰۲۴-۶۵-۲۷ در پالت رنگ‌های پنتون مشخص می‌شود.

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست ؟

چرا رنگ هلویی به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شد؟

رنگ هلویی نوعی رنگ نارنجی است که از ترکیب رنگ قرمز و زرد ایجاد می‌شود. این رنگ انرژی زیادی دارد و ست کردن آن با دیگر رنگ‌ها بسیار راحت است. استفاده از رنگ هلویی برای لباس و دکوراسیون داخلی موجب افزایش انرژی، بهبود روابط و انتقال حس گرما به مخاطب می‌شود. معمولا رنگ سال با توجه به احساساتی که مردم دنیا بیشتر درگیر آن هستند، انتخاب می‌شود.

رنگ سال ۱۴۰۳ یک رنگ سرشار از آرامش است که برای ایجاد احساس امنیت و آرامش در دنیا انتخاب شده است. استفاده از این رنگ موجب بهبود روحیه و افزایش انرژی می‌شود و احساسات مثبت و عاشقانه را در انسان زنده می‌کند. در ادامه به برخی از آثار روانشناختی رنگ سال ۲۰۲۴ اشاره شده است.

۱- ایجاد احساس آرامش و تعادل

رنگ هلویی بسیار آرامش بخش است و به خاطر تناژ گرم و آرامی که دارد، احساس آرامش و تعادل را در ما زنده می‌کند. استفاده از این رنگ موجب کاهش استرس و نگرانی می‌شود.

۲- افزایش انرژی

هلویی یک رنگ جذاب از طیف رنگ‌های نارنجی است که انرژی فوق‌العاده‌ای دارد. زمانی که از رنگ هلویی در لباس یا دکوراسیون خانه استفاده کنید، احساس مثبت اندیشی، انرژی و شادمانی در شما بیشتر می‌شود.

۳- افزایش احساسات عاشقانه

رنگ هلویی نماد عشق است و استفاده از آن حس عاشقانه، احساس دوستی و اتحاد را تقویت می‌کند. این رنگ حس علاقه و دوست داشتن را افزایش می‌دهد و احساسات عاشقانه را برانگیخته می‌کند.

۴- افزایش خلاقیت و نوآوری

استفاده از رنگ هلویی موجب افزایش خلاقیت و نوآوری می‌شود. این رنگ به شکوفا شدن خلاقیت شما کمک می‌کند و موجب می‌شود تا ایده‌هایی جذاب و نوآورانه در ذهن ایجاد شود.

۵- جلوگیری از استرس

رنگ سال ۱۴۰۳ یک رنگ سرشار از آرامش است که جلوی استرس و نگرانی را می‌گیرد. این رنگ از شما در برابر استرس‌های روزانه محافظت می‌کند و احساس آرامش را در شما زنده نگه می‌دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید